Will i ever see you again?

Är så j*vla trött så det inte ens är sant! Och me and Baseba skulle skada för att få lite nudlar haha, give us? Asså egentligen skulle en säng, med trey songz liggande där OCH en skål nudlar sitta galeet nice. HAHA.. Eclipse filmen kom väl ut idag? Det är galet många som har knallat till bio för och se den, själv tycker jag att twilight är SJUKT överskattat. Den är verkligen inte ens SÅ bra. Jag däckade på slutet i första, andra satt jag o prata bort så fattar inte hur tredje skulle vara bra? Aja livet.. Förresten någon frågade om vem jag pussade på min header, jag pussar en gammal killkompis. Varför jag har suddat bort han är.. en lång historia hehe :) Ska sova alldeles strax, folk blir roligt tråkiga när dom e trötta HAH. Im out
Godnatt!

Kommentarer

Write your opinion:

Du heter?..:
Very Important Person?

E-postadress: (bara jag kan se)

U have a blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0