Imma take you down

Gulligt att jag har läsare kvar fastän jag inte har bloggat på en vecka nu haha! Bara för det så ska jag försöka blogga igen. Idag så har det inte hänt så mycket, chilla bara kolla sen på indisk film o sen chill återigen, rutinerr hårt..Försökte sova tidigt, men det gick åt skogen som ni märker nu. Imorgon, så vet jag inte än men tror iallafall att vi ska ut och shoppa, det är GALET billigt här asså! Köpte stuff för 80 spänn, som i sverige skulle antagligen kostat ca 300 kronor. SICK! Funderar också på att köpa en kamera, vet dock inte ifall de är billigt men äh kör bara, väntar på att mami ska skicka cash så tror jag faktiskt jag köper kamera istället för såhär skräp. Anywayyyyyyz.. Uttråkad, sitter och lyssnar på musik och försöker komma på något och blogga om haha, menn går inte så bra så imma end it now :)
Kärlek

webbkamera och jag haha aså we're in love, okey? hata inte:)


Kommentarer
Postat av: Farbror Nabil.

Girl, you can take me down ANYTIME.

2010-07-14 @ 13:09:34
Blogg: http://www.nyabella.se

Write your opinion:

Du heter?..:
Very Important Person?

E-postadress: (bara jag kan se)

U have a blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0