Imma flirt

Dyyvet hon där:)

Vad heter du?: S to the ara :)
Har du något smeknamn?: haha hm.. sarr, sara boner (JA boner), lil toe, saharaa osv. såhär töntiga :)
Finns det verkligen någon/några du skulle kunna tänka dig dö för?: Ja finns väl ett par :)
Vad får mest komplimanger för?: Mina läppar, mitt hår ibland, mina ögon sådär sometimes
Vad var den senaste komplimangen du fick, och när?: "Gud gav dig verkligen fina läppar" igår, asså snacka om att jag doooooooooooooog, vissa e bara för söta:)
När var det sist någon flörta med dig?: HAH nån dag sen
Brukar du flörta med killar/tjejer?: imma flirt :D
När var det sist du blev kysst?: valbooorg :)
När hade du sex senast?: aså.. nej:)
Din favoritfärg?: Liiiiiiila!
Det gulligaste en tjej/kille sagt till dig?: ingen aning, typ "min drömtjej ska vara precis som du"
Vad tycker du om förhållanden?: dom suger på soommaren annars ere cool :D
Har du ett förhållande?: hell no
Vad har du på dig just nu?: leggins o linne
Vad var det senaste du sa?: Are u sleeping?
När va du utomlands sist?: Är utomlands nu hähä
Är du utländsk, om JA vart kommer du ifrån?: Jajemänsan, mest ifrån irak :)
Brukar du få höra att du ser ut som ett annat land än de du är ifrån?: HAHA gud ja.. har fått höra allt ifrån turk,syrian,kurd,libanes,från peru (JA haha madagaskar), finland (den va dödande) iranier osv:) fast aldrig ifrån irak, varför vet ja inte :(
Är du svensk?: född i sverige:)
Brukar du få höra att du ser utländsk ut?:häh ja
Hatar du någon?:aså..vet inte haha
Är du lång?:haha aa aa
Vad hette den personen du sist kysste?: blame it on the A-A-A-A-A..
Vem vill du gifta dig med?:trey songz eller bave amin..yummi
Vilken kille/tjej delade du säng med senast?( om du är kille så vilken tjej o a ): heshaam
Den senaste alkoholdrycken?: Xider
Vad vill du göra just nu?: sova hähä
Vad ska du göra efter det här?: stänga av datorn o kolla på TV
Vilken färg är det på dina underbyxor?: HAHAHAHHA underbyxor, vem använder ett sånt ord?! men.. ska check.. röd färg hähä
Vad var det senaste du skratta åt?: cykelrum HAHAHAHAH
Vad var det senaste du klia?: Stjärten.. ne men kinden haha nyss oxå.. scary
Är jag bäst?: inte för ja vet vem DU e men aa :)
Vad heter du på MSN som personligt meddelande?:when im good im good but when im bad im even better
Vem smsade du till sist?: ingen aning
Vad har för bakgrundsbild på din mobil?: vet inte haha
Tycker du om glass?: nej.. elr bara isglass
Vad heter din bästis?: Am, fett synd ifall man inte har en bästis.. 8-)
Vad skulle göra dig helt glad just nu?: en fet påse med godis
Några artister som är kända som du ALDRIG skulle lyssna på frivilligt?: lady gaga, 50 cent, jay z, rihanna osv:)
5 saker nästan vi inte vet om dig?: jag har en huge crush i bave amin, jag älskar att kolla på UFC, boxning osåhär våldsamma sporter HAHA, jag är en romanista :), min mami heter sara oxå, jag är svag för killar som har stora läppar.. mums..
Har du många kompisar?: aså vilken fråga? HAHA.. ne ja har inga kompisar :( bli min?
När sket du sist?: just nu.. HAHAHA dö
Vem var det som kallade dig älskling sist?: tjej var det nog: ingen aning kille: tony montana säkert:)
Har du en DONGEL?!: HAHAHAAHAHHHHHHHHHHAHHHHHHHHHHHAHHAHAHAHHAHAA.. den här datan ja
Är du söt?: deklart
Visst är jag bäst?: aa aa :D


Kommentarer

Write your opinion:

Du heter?..:
Very Important Person?

E-postadress: (bara jag kan se)

U have a blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0