Haters dont break me they motivate me

Baveamin insipireradrubrik haha:)

Godmorgon! :D Okey jag vaknade för 1 timme sen but still.

Kom på en grej nyss, det är nån månad kvar till Treys nya album kommer ut, förstår ni hur mycket jag längtar? Hoppas dock den är minst lika bra som dom gamla.. Jag är iallafall galet nyfiken, undrar ifall det kommer bli lika många sexlåtar. Kommer det finnas lite sexlåtar, eller ännu mer. För jag vet att vissa gillar det andra inte. Själv så ÄLSKAR jag alla olika slags sexlåtar, men treys är speciella. Det är mer mening, det är liksom inte sex its making love, yaaa dig? Men thats just my opinion, va tycker ni? Annars bryr jag mig inte bara han sjunger, he makes me go crazy!

Men jag ska äta nu är helt hungrig, kärleeek.


Kommentarer

Write your opinion:

Du heter?..:
Very Important Person?

E-postadress: (bara jag kan se)

U have a blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0